måndag 25 oktober 2010

15000 meter - check!

1,5 mil avverkade på löpbandet. Nöjd, glad och totalt avslappnad trots att jag missade min planerade tid på under 70 minuter...med 6 sekunder. 1.10.06 ger en snitthastighet på 4.40/min, och det får jag ändå se som ett hyfsat tempo. På onsdag ska äntligen nya skor inhandlas, där ligger nog mina sista 6 sekunder...
Nu blir det fika med världens bästa tidningsredaktion och sen hem och krascha i soffan! Heja bra måndag!

Hur har det gått med er träning idag?
Foto: Privat. Trött, nöjd och sugen på kaffe.

4 kommentarer:

  1. Wow, härligt jobbat. Och Ja, 6 sek sitter absolut i skorna :) jag sprang lika långt igår som du gjorde idag, men det tog nästan en kvart längre :p

    SvaraRadera
  2. Du springer vansinnigt snabbt!

    SvaraRadera
  3. Ja det måste tammetusan vara världens bästa redaktion med den kombon av härliga människor. :) Och i morgon ses vi! längtar. Bra jobbat med träningen fina vän. Kramar

    SvaraRadera
  4. Tror du kommer slipa bort mer än 6 sekunder med ett par nya skor.. :D

    Antar att du har hört; http://www.robbiewilliams.com/news-blogs/progress-live-2011-take-announce-their-tour
    Synd att de inte kommer till Sverige, dock är ju inte Köpenhamn så långt bort! :)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)