måndag 1 november 2010

101101

November. Älskad av mig, hatad av andra. Kan faktiskt inte tänka mig en bättre månad för att tillåta sig att stanna inomhus, tända en massa ljus, dra på sig sina slitna mysbrallor och bara vara. Bara vara hör ju inte till min starkaste gren, men den här månaden ska jag verkligen försöka bli bättre på just det. Bara vara.
Plugget är över, kalendern är mindre fulltecknad än på länge och jag känner för första gången på länge ett skönt lugn i kroppen.

Mysmånaden november (kom igen, den är mysig!) börjar med en bra och lagom planerad vecka. Måndagen kommer att innehålla träning, fotostudiobesök och syskondate. Tisdag kväll blir ett vansinnigt efterlängtat steg tillbaka till det förflutna, träning med min bästa vän för en instruktör jag saknar. Onsdagen är förutom jobb skönt obokad. På torsdag ska jag försöka agera framför en kamera med ett skönt gäng och förmodligen ge mig ut på ett nytt långpass i löparmundering. Fredagen är otroligt efterlängtad, jag och fina Åsa drar äntligen på minisemester till Göteborg och kommer att spendera hela lördagen med svett och endorfiner på The Convention! Söndag då? Tom kalender. Tom och helt öppet för anything to happen...

Hur kan man inte älska den här månaden?

3 kommentarer:

  1. Word!! (och jag lovar att jag skrev mitt innan jag läste ditt!!)
    Kram och trevlig måndag!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med, november är ljuvlig :). Vi ses på lördag fina du!

    SvaraRadera
  3. November är faktiskt en bra månad!!! Håller med.

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)