tisdag 2 december 2008

Glädjespridare!

Måste bara tipsa om världens bästa glädjespridare...Sephora´s lotion i doften Vanille Crème Brûlée..! Billig är den också - 6,50€!
Använder den varje morgon efter träningen och min varma dusch här på kontoret. Får alltid höra att det doftar gott överallt där jag befinner mig runt frukost...måste väl ses som ett bra tecken!? Alla verkar blir glada och får en blick identisk med ett barn i en godisaffär...
I samma serie finns en helt fantastisk scrub med Chocolat Pralines som doftar så gott att man aldrig vill lämna badrummet...för att inte tala om hur fantastiskt mjuk huden blir!

Snälla Tomten, ta vägarna förbi närmaste Sephora innan du kommer hem till mig...eller ännu bättre - ta med hela butikskedjan! Kan bli en bra side business resten av året.

2 kommentarer:

  1. ush har verkligen dåliga erfarenheter från sephora.. jag köpte en ansiktskräm därifrån, som gav mig värdens allergichock typ.. röda märken i hela ansiktet å de svullnade upp.. sen var min hy så torr att jag var tvungen att smörja in den med handkräm flera dagar! haha

    SvaraRadera
  2. Haha...skulle aldrig använda något annat än Dermalogica i mitt ansikte...totalt insnöad!
    Men Lova - HANDkräm i ansiktet - var det verkligen bra? :)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)