tisdag 14 april 2009

I´m back!

Morgontomt gym...
Åh vad underbart!
I morse tränade jag bort det sista påsksockret ur min kropp tror jag...
06.30 var jag på gymmet - tomt så att det ekade när jag klev in. Under timmen fick jag dock sällskap av tre tappra själar som uppenbarligen också kände suget att bli av med lite skumgodis ur systemet... Det kan inte finnas någon bättre tid på dygnet att träna - svalt och skönt (ännu inte tung luft full av svett...), ingen kö till vikterna och personalen är extra trevlig när man kommer!
1 mil cykling (inga onda fötter - jippi!) och efter det ett benpass följt av brinnande triceps och lite funktionell bålträning - underbart!

En arbetsdag kvar, sen är det semester! Port el Kantaoui, Tunisien, bjuder imorgon på +24 och sol. Sämre förhållanden kan man ju ha att se fram emot...

Hur har ni det den första arbetsdagen efter påskledigheten?

2 kommentarer:

  1. Ja Du..önskar jag hade hälften av den energin som Du har :)
    Ha en fortsatt bra dag.
    KramKram

    SvaraRadera
  2. Jag vet hur underbart det känns efter att man har morgontränat, men har dessvärre inte kommit igång själv med det än :(
    Dagen började lite segt (hade svårt att somna inatt), men nu har det flytit på. Har bokat en spännande kurs (jobb dock) och handlat lite nödvändigheter till lägenheten på lunchen, bl.a en stekpanna så vi kan börja laga mat hemma :-)

    Härligt med en semester i värme! Kramar

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)