onsdag 8 april 2009

Påsken........nu, tack.

Har sovit katastrofdåligt inatt och kroppen ville inte alls gå upp när klockan ringde. Jobba hemifrån var min enda chans att få något gjort överhuvudtaget idag...
Jag behöver andas, rensa huvudet och bara få vara en stund. Mysbrallor, en kelig katt och duntofflor. Mormors egenförfattade ordspråk, min mosters skratt och vänskap och mina små kusiners totalt kravlösa kärlek.
Min resa hem till Dalarna i eftermiddag kunde inte komma mer lägligt.
Foto privat. Jag och älskade moster i London, aug 08. Längtar tillbaka...

6 kommentarer:

  1. Maste bara fa saga att din blogg ar otroligt inspirerande! Jag forundras over hur positiv du lyckas vara, jamt. Sa inspirarande att jag borjar blogga sjalv :) Glad Pask!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du far det underbart över pask! Vi verkar alla vara i behov av en liten paskbreak!

    Kram Lisa
    Ps Hur gick det hos naprapaten? Far du springa igen?

    SvaraRadera
  3. Ha det riktigt bra, det låter som om du ska vara bland goa människor på en härlig plats.

    SvaraRadera
  4. Ha det bra nu på resan som sagt och glad påsk på dig. Alltid så härligt att komma in här för du verkligen spritter av energi!

    SvaraRadera
  5. Ha en superduperhelg med mysisar, katter och jättemycket skratt!

    SvaraRadera
  6. Härligt med Dalarna, kommer du därifrån? Därför du är en sån positiv person, se vilken bra bild jag har av dalmasarna! :)

    Kram

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)