torsdag 23 april 2009

Who are you?

Sitter här hemma i soffan med mina duntofflor, en stor filt och en massa ljus tända. Surfar runt bland bloggar och väntar på att den sista tvättmaskinen ska bli klar. Vad gör man inte för att göra tvättkvällen lite bättre?

En tanke slog mig nu när jag satt här. Tanken på att jag faktiskt smått rotar omkring i människors liv, visserligen med deras tillstånd, men ändå. De har ingen aning om vem jag är. Åtminstone inte de som inte läser min blogg...
Nästa tanke som slog mig var att det sitter en massa människor och följer mitt liv, som jag inte har en aning om vilka det är...skräckblandad förtjusning!

Vilka är ni?
Har jag fel när jag tror att det är mest kvinnliga läsare, ålder 25-35 år? Tror att det är max fem manliga läsare som följer mig, och att ungefär en handfull tillhör min släkt och familj.

Har jag fel? Lämna gärna en kommentar - är så nyfiken på er!

11 kommentarer:

  1. Ja, mig känner du ju lite bloggvis åtminstone. Jag är ofta här och rotar och trivs bra!

    SvaraRadera
  2. jag läser ju som du vet :)
    och jag håller mig inom åldersramen du nämner :)
    välkommen hem och välkommen tillbaka till bloggvärlden :D

    kramelikram

    SvaraRadera
  3. Japp. Kvinna mellan 25 och 35! Fast det visste du redan;)

    SvaraRadera
  4. Här är jag! Och jag är kvinna och 34 år snart :-)

    SvaraRadera
  5. Mig känner du ju redan! :)Kul att du är tillbaks och att ni hade en härlig resa.

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  6. Hallå i stugan, här är en som rotar =) Kvinna mellan 25-35 stämmer bra in på mig...

    SvaraRadera
  7. Kvinna mellan 25-35 stämmer ännu ett tag in på mig med :0)Bor i Finland.
    Jag har funderat på samma sak och ska oxå göra en gallup om jag hinner......

    SvaraRadera
  8. Man nyss fyllda 39... Har inte varit med så länge att jag riktigt fått grepp på saker och ting här men jag har tyckt om det jag har läst hittills...

    SvaraRadera
  9. Ooops, själv är jag en kvinna på 42år!! Men jag gillar din blogg, är in varje dag!!

    SvaraRadera
  10. Kvinna 35 så jag ligger inom din vanliga ram :)

    SvaraRadera
  11. Hihi..jag ingår oxå i den grup pen,dvs kvinnliga läsare i åldern 25-35 år :-)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)