tisdag 14 juli 2009

Jag älskar paket!

Ännu en skön och ledig dag i Helenas so called life...
Ingen är väl längre förvånad att jag vaknade 06.54, trots den sena kvällen/natten igår..? Pigg som en mört (varför säger man så?) gav jag mig ut på en lång morgonpromenad, och halvvägs ringde min bästa vän och gjorde mig sällskap via telefon i en halvmil - mysigt!

På vägen hem hämtade jag ut ett paket som kom igår - lite påfyllning till badrumsskåpet.
Om du som jag är smått beroende av Dermalogicas produkter måste jag verkligen tipsa om den brittiska sajten BeautyFlash som är oslagbart billigast och levererar supersnabbt!
Frakten ligger på £4 och för varje produkt du beställer får du ett gratis sample (som man själv väljer).
Ofta har de specialerbjudanden om man beställer för en viss summa, och den här gången fick jag en gratis Dermalogica Conditioning Body Wash, ska bli kul att testa!

Vad ska man göra resten av dagen?

7 kommentarer:

  1. Visst e de kul med paket på posten om dom vore gratis haha
    Idag får Du njuta av måndagskvällen....bara "softa" (för en gång skull)....kan Du de?
    Snart kommer Du väl upp till glesbygden igen *L*...regnet vräker inte ner länge (peppar Peppar)...tur de...annars blir vi väl "avskurna" från omvärlden :(
    Hoppas vi ses snart igen :)
    Ha en fortsatt bra dag...kram kram

    SvaraRadera
  2. Vilket kanontips! Här har du en skönhetsproduktsnörd som blev väldigt glad av tipset!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för bra tips. Är själv en trogen användare av Dermalogica.

    SvaraRadera
  4. Dermalogica är bäst! Tack för tipset, vilken skatt som anlände!

    Ha det gott!

    Liv

    SvaraRadera
  5. Tusen tack för tipset!
    Konstaterade just att jag också behöver fylla på mitt skåp lite då burkar och tuber börjar ta slut.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ååå, paket som är så roligt! Själv går jag och väntar på min nya pulsklocka från Suunto..

    SvaraRadera
  7. Vilket bra tips! Jag är ständigt på jakt efter spännande och nya shoppingsajter :)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)