torsdag 23 juli 2009

Because I´m worth it!

Efter gårdagens besked firade jag med lunch med min bästa vän och innan jag åkte hem för att njuta av jordgubbar i solen gick jag och köpte en present till mig själv. Just frihetsgudinnan kändes helt rätt för stunden och kommer att göra min present från lillebror fint sällskap...

Idag lämnar jag stan för en skog i Dalarna. Datorn får stanna hemma och jag ska bara njuta av livet i några dagar...

Tack för alla gratulationer - det värmer mer än ni tror!

14 kommentarer:

  1. Ha det underbart där uppe så hörs vi när du är hemma igen. Kram

    SvaraRadera
  2. FIIIIIIIIIIINT!

    Så rätt.

    Puss!

    SvaraRadera
  3. Ha det så skönt i skogen ;0)

    SvaraRadera
  4. Så underbart fin *love it*

    And yes youre SO worth It sweetie *kram*

    SvaraRadera
  5. fantastiska fantastiska du!!!! helt enormt vilket lugn du har, vilken trygghet du bär inom dig! helt otroligt inspirerande!! och du ser, good things come to those who wait! ditt tålamod har betalat av sig!! grattis till nya jobbet!! så otroligt spännande =)

    SvaraRadera
  6. SÅ UUUUNDERBART!!!! och jag håller på å gå under av nyfikenhet!!!!

    Hoppas du får några mysiga dagar uppe "hos oss" nu:)

    hehe....inte är det väl stöld när det är såna däringa småflaskor va???;)

    kramar

    SvaraRadera
  7. Åh, så glad jag blev när jag läste att du fått ett nytt jobb som du verkar brinna för!! Spännande!! Ha det underbart på din ledighet i skogen!! Kramar i massor!!

    SvaraRadera
  8. vilken jättefin!
    och du GRATTIS TILL JOBBET! jösses vad roligt för dig :D

    kramelikram

    SvaraRadera
  9. Det var en helt underbar belöning, tycker jag! Kram

    SvaraRadera
  10. Jätte fint! Hoppas att du har det bra i Dalarna.

    Kram

    SvaraRadera
  11. Det var du absolut värd. Är så glad för din skull.
    Hoppas att du får det riktigt mysigt i Dalarna.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  12. Klart Du skulle unna Dig en present - sånt gillar vi :)

    SvaraRadera
  13. Så fint smycke!

    Ett megastort GRATTIS till ditt nya jobb!! Jag minns att du var lite fundersam om ditt nuvarande(snart ex då:)) för ett tag sen...så nu ordnade det sig ändå, härligt!!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)