onsdag 22 juli 2009

Omen

Just idag har solen lyckats jaga iväg alla gråa moln som envist har täckt himlen under alltför många dagar, och jag måste se det som ett tecken.
Jag måste också fortsätta att mentalt övertyga mig själv om att allt som händer gör det av en anledning, att det finns en mening med det som sker.
Det hjälper mig att känna mig fokuserad och förväntansfull snarare än osäker och nervös när jag snart sätter mig på tåget ner till Stockholm. Klockan 11.00 är det dags.
Tack för alla lyckönskningar, nu kör vi!

8 kommentarer:

  1. Ge järnet*L*
    Solen lyser och fåglarna kvittrar glatt.
    Önskar Dej ett stort Lycka Till idag.
    Tänker på Dej och har så gjort hela natten hihi
    Kramar i massor.

    SvaraRadera
  2. Nu blir jag nyfiken ;) Jag skickar dig givetvis alla lyckönskningar man kan tänka sig.

    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Med dryga timman kvar börjar jag värma upp mina tummar för din skull.
    Hoppas verkligen att allting ska gå vägen. Du verkar ju ha fått en minst sagt bra start på dagen i alla fall!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Sitter här å hoppas hoppas hoppas att allt går den vägen som du vill att det ska göra!!!! Kniper både mina och Neos tummar!!!!!

    kramar

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas mötet gick bra! Jag håller tummarna så hårt jag kan!

    SvaraRadera
  6. ALLT går din väg Helena om DU bara tror på det själv =)
    *och så var jag där igen, tänk om jag kunde leva som jag lär* ;)

    SvaraRadera
  7. Oj oj oj, jeg er super nysgerrig! Håber det går præcist som du ønsker!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag hållit mina tummar så hårt att jag nu har ådragit mig en muskelinflammation i bicepsmuskeln! Så nu är det bäst att det är värt det :):). Kram kram!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)