tisdag 11 augusti 2009

Full speed tuesday!

Vaknade 04.50 imorse. Inte alls bra förmodligen, med tanke på att jag av olika anledningar somnade först efter 01.00 inatt... En fullspäckad tisdag väntar så det var dock inte läge att somna om.
Promenad till yogan, vilken för första gången på länge var lite ofokuserad. Försökte verkligen koppla bort, men lugnet infann sig inte förrän vid avslappningen. Så kan det vara ibland, och jag vet exakt varför just idag. Inbjudan till 30-årsfesten skall göras klart, ärenden på stan, trevlig lunch med en bloggvän som jag aldrig träffat irl, hem för lite fix, träning med min bästa vän följt av middag och förhandsvisning av The Ugly Truth på Park.
En minst sagt fullpackad dag, men åh vad kul det är att leva just nu!
Foto privat. Jag på väg till morgonyoga iklädd Yogini Unitard från Peak Performance.

3 kommentarer:

  1. vet ej om ja frågat detta innan men vet du var o när lena yogar på sats nuförtiden? ha en fin dag! =)

    SvaraRadera
  2. Oroshjärta - de klasserna jag är säker på är Zenit tisdagar 06.45 och söndagar 16.30...
    Ha en fin dag du med!

    SvaraRadera
  3. Yoga var länge sedan jag testade, kanske skulle jag göra ett nytt försök.. Men det får bli hemma i vardagsrummet ;)

    Hoppas Du fick en bra dag!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)