fredag 23 oktober 2009

Konsten att vända en dag

Heja vad det kan vända snabbt! Från att vakna som världens segaste människa till att totalt byta skepnad efter ett par låtar in i veckans andra BodyCombat.
Tvekade in i det sista på om jag skulle träna, lite stel i baksida lår efter gårdagens löpband, men jag gav mig sjutton på att köra och efter ett par minuter slag och några roundhouse kicks var jag människa igen. Vilken energi!

Efter middag med bästa vännen och hennes date avslutades kvällen iklädd 3D-glasögon i en skön biofåtölj. Och jag måste säga att Pixar har gjort det igen. En helt fantastisk film med skratt, gråt och eftertanke. Som vanligt bjöds vi dessutom på en kortfilm innan, och den var som alltid helt briljant! Gå och se UPP nu!

Nu är det sängen som gäller, måste ladda inför morgondagens träning och dubbel 30-årsfest på kvällen. Den här helgen kommer att gå till historien som helt fantastisk!
Foton privata.

5 kommentarer:

  1. Behöver du ALDRIG vila? Och här planeras en riktig soffliggarhelg... Och givetvis en löptur! ;)

    SvaraRadera
  2. Måste väl ta mig till biografen och se denna film ändå, barnen har tjatat länge! Fast gillar inte översatt film, hatar när de pratar svenka, det fattas liksom något =/

    Ha nu en trevlig dubbelfest =)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Bodycombat gör verkligen under. Man är som en ny människa efter det :)

    SvaraRadera
  4. Låter som en helg i min smak - träning, fest och annat skoj, kan det bli bättre? :) Kram!

    SvaraRadera
  5. jag blev riktigt sugen på att se den filmen nu :D
    ha en bra söndag!
    kramkram

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)