tisdag 19 januari 2010

Öm...

Hela min överkropp är helt öm, som ett stort vandrande blåmärke. Inte direkt träningsvärk, snarare träningsmatthet. Underarmarna är så slut att jag ofrivilligt har bytt handstil, och tar jag ett djupt andetag känner jag av varenda liten muskel runt bröstkorgen. Aj.
Anledningen? Kolla här. Bulgarian bags - det kan vara den märkligaste träningsupplevelse jag har varit med om, och jag överväger verkligen att slänga ut en sisådär femtonhundra spänn för att ha en egen att svinga runt med på min gräsmatta i sommar...
Bilden är lånad här.

4 kommentarer:

  1. Känns liknande Kettelbells.
    Efter ett sånt pass känner jag som du gör nu.

    Vore kul att testa även den här sorten.

    SvaraRadera
  2. Spännande. Vad väger en sån?
    Jag ska prova Zumba idag, det ska bli riktigt kul

    SvaraRadera
  3. Gud va kul! Jag skulle också vilja testa. :) Var kan man köra det?

    SvaraRadera
  4. Såg ett inslag om detta på nyhetsmorgon för ett tag sedan. Alltid spännande med nya träningsformer.
    Kram

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)