lördag 12 september 2009

1.36.12

Nu är det party!

18 kommentarer:

  1. Gud vad duktig du är! Med tanke på förutsättningarna gjorde du ju en helt fantastisk tid. Jag är verkligen imponerad.
    Hoppas nu att du får en fortsatt trevlig kväll och en lugn morgondag då du har chans att återhämta dig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. jäklarns vad bra!!!!!!!!! ha en superkväll nu!

    SvaraRadera
  3. Fasen vilken tid! Du äääger!

    SvaraRadera
  4. Fy fasiken Helena, vilken tjej Du är! Superstort grattis till enorm prestation idag! Helt klart värd party nu!

    You are my idol!

    Kramis

    SvaraRadera
  5. nu när jag ser den där bilden... tror jag såg dig idag, vid fidhemsplan, ettans busshållplats?? Såg en tjej med medalj om halsen som jag tänkte att "duktig som sprungit" =)

    SvaraRadera
  6. Men herregud, tjejen! Starkt jobbat och du förstår väl att du har talang, MKT talang! Du kanske skulle fundera på att löpa seriöst och tävla o sånt? Fast då kanske det inte är lika roligt längre. Är mkt impad!!! Kram

    SvaraRadera
  7. Kanonbäst! GRYMT jobbat :-) KRAM

    SvaraRadera
  8. Jäklar vad fort du springer!!! GRATTIS!!!! är verkligen imponerad!!!

    Stor kram Lisa

    SvaraRadera
  9. Herregud, vad grymt! Grattis! :)

    SvaraRadera
  10. Men helt galet! Jätte grattis!

    SvaraRadera
  11. Grattis min vän...jag "hängde med" dej via nätet...helst fantastiskt vilket lopp du gjort :)Tänk va härligt att få svepa in på jobbet på måndag....otrolig känsla de måste vara, med tanke på "tiden"...tjohooo du klarade de.. hihi
    Ha de min kära....kramkram

    SvaraRadera
  12. Härligt Helena! Grattis till den mycket fina tiden! =) Hoppas du får en toppen kväll! =) Många kramar från mig till dig! =)

    SvaraRadera
  13. Fasiken vad duktig du är! Kanske får man haka på dig och få lite experttips inför Prags halvmara, kan behövas ;-) Stor kram!

    SvaraRadera
  14. DU är så grymt bra vännen =)
    Kram

    SvaraRadera
  15. jag är jätteimponerad! hoppas du firade stort igår och verkligen suger på den karamellen nu! :)

    SvaraRadera
  16. har bokat in mig på fredriks pumpklass och det var 14 i kö! och det är inte ens nästa vecka. utan nästnästa. den klassen måste verkligen vara bra?! får väl se om jag kommer med. :)

    SvaraRadera
  17. Starkt jobbat och stort grattis!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)