tisdag 1 september 2009

Sweet september!

Idag är det septembers första dag. Första september!
Kom på i morse att den här sommaren verkligen har rusat iväg...och i nästa sekund kom jag på att det inte gör något alls. September är skönt. Jag älskar september!
Har en massa skoj att se fram emot den här månaden. En kul inflyttningsfest i helgen, tv-inspelning på söndag, Les Mills Super Saturday och Stockholm Halvmarathon nästa helg, min födelsedagsfest (i år lite mer speciell än tidigare år...) helgen efter, några roliga torsdagar på Golden Circle Comedy Club (Babben nu på torsdag - missa inte!), fin middag med nya jobbet...plus allt det "vardagliga" med allt vad det innebär. En massa träning, höstmys i regnet, fika och säkert en och annan bio.
Har startat månaden på bästa sätt med yoga, en god frukost, en powernap och nu ska jag iväg på blogglunch och avslutar sen dagen med lite jobb. Härlig dag!

Vad har ni för skoj i kalendern den här månaden?

11 kommentarer:

  1. Hihi, jeg har også netop skrevet et indlæg om september, som jeg også synes er helt fantastisk:-)

    SvaraRadera
  2. Visst är det något alldeles speciellt med ljuva September?! =)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker också om september - det är en härlig månad!!

    Väldigt kul att ses idag - hoppas att det blir fler tillfällen!

    SvaraRadera
  4. Jag gillar september - jag fyller år, maken fyller år.. Det är lagom väder för att tända massor av ljus - mys!

    Hoppas Du har det gott på jobbet!

    SvaraRadera
  5. Ja, härligt med en ny månad. En fräsch höstmånad dessutom. I min kalender finns det en trevlig 30-årsfest, en halvmara, en finlandsresa och en norgeresa, en kväll med Babben (och världens bästa Helena) och sedan en massa träning och många timmar med mina vänner. Klagar inte :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Denna veckan är fulltecknad, mest en massa skolgrejer men som alltid i början av nya kurser är jag full av entusiasm. Jag älskar att lära!
    Sedan hoppas jag att det ska bli en hel del tid över till att umgås med nära och kära, en lite weekendresa samt en och annan trevlig middag och kanske bio. Det blir helt enkelt vad man gör det till. Jag vet i alla fall att jag ska göra någonting riktigt, riktigt bra av denna hösten!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vad avundsjuk jag blir att du ska gå på Super saturday och få springa halvmaran. Men jag får glädjas åt min resa till Milano :)
    September är fullbokad med jobb och helgerna med löpning på olika platser, månaden kommer bara att rusa i väg :)

    SvaraRadera
  8. Älskar oxa september! Här i Warszawa är det underbart väder, men luften är annorlunda, friskare pa nat sätt.

    Ja du, för mig blir det en vecka i Paris, mycket träning, polska kurser och förhoppningsvis en helg i Krakow. Sa jag ser oxa fram emot den här manaden!

    Stor kram!

    SvaraRadera
  9. SV: Roligt att träffa dig också! :-) Det blev Baresso eftersom deras sallader är så goda, kände att det var dags för lunch så fort jag gick ut från tunnelbanan.

    SvaraRadera
  10. september är väldans trevlig tycker jag :)
    kul med tv-inspelning!

    jag har också en massa skoj att se fram emot i september, bla min utställning den 12:e :D

    kramelikram

    SvaraRadera
  11. Jag älskar hösten :)
    Tja vad händer denna månad...just de..."min födelsedagspresent" fyller 30 år å de ska firas..en resa till Stockholm är planerad :)
    Va rädd om dej...kram

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)