onsdag 16 september 2009

Superwoman?

På söndag når jag mina stora tre noll och det ska firas med en ganska stor fest på lördag.
Jobbet kräver fortfarande en massa extra fokus och energi.
Prioriterar för första gången på länge sömnen, eftersom kroppen känns lite trött och sliten.
Försöker få ihop två resor, en kortare och en längre, både tidsmässigt och ekonomiskt.
Planerar mitt försenade födelsedagsfirande hemma i Dalarna.

Det är minst sagt lite mycket nu, och om ni undrar varför jag inte hänger här så ofta så vet ni nu varför. Kloning skulle kännas som en bra lösning för tillfället.
Mitt 30-årslöfte till mig själv är tveklöst att lära mig att ta det lite lugnare, och jag hoppas kunna vara tillbaka här med mer kraft än någonsin efter helgen!
Fotomontage privat. Kloning anyone?

14 kommentarer:

  1. Stort grattis i förskott! Hoppas att du får vila hemma i Dalarna!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. grattis i förskott söt!!! =) hoppas du får en toppen födelsedag! =)

    SvaraRadera
  3. Spännnande!! Grattis i förskott och hoppas att det blir en underbar fest i helgen. Stor kram fran Lisa

    SvaraRadera
  4. Helena jag väntar så gärna på dina uppdateringar en stund om det är för att du ska prioritera dig själv, vila din kropp och planera fest. ;) Även om jag inte ens har hinnit tänka på att du har varit borta. Du är den bästa och mest trogna bloggerskan jag känner.

    Det är klart att du ska tänka på dig själv. Man måste inse sina begränsningar. Även VI ;)

    Ses vi på SATS i morgon?

    Pink is the color!

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Grattis i förskott, hoppas du får en hejdundrande fest!

    Viktigt med vila, men lätt att glömma bort :)

    SvaraRadera
  6. grattis i förskott!!! förstår att det är svårt att ta det piano när man viiiiill så mycket!! men bra att du prioriterar sömnen, det är ett steg på vägen! :) (du, nu är det bara 13 före mig till pumpen nästa vecka... wii!)

    SvaraRadera
  7. Kloning?...jojo...de har jag önskat att man kunde oxå...men icke...nu har då äntligen åldern kommit ikapp mej...men de e klart...jag hade ju fyllt 40 innan jag kunde börja säja NEJ.
    Men än har jag en del kvar för att kunna prioritera mej själv mer.Men de klarnar i skallen mer och mer :)
    Ha de bra min vän...ses på lördag :)"DU min födelsedagspresent hihi)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ja den 5 juni 2010 då jäklar kör vi järnet!

    Vilken fin och inspirerande blogg du har, jag hänger med på den händan efter, så kanske löparglädjen håller i sig hela vintern!

    SvaraRadera
  9. Grattisar och jag tycker att du verkar ha kommit bra biten på väg i ditt vilande :0)

    SvaraRadera
  10. Förstår att du har mycket annat och tänka på, men vi kikar in här så snart du dyker upp igen ;)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Grattiskram i förskott! Försök vila lite när Du åker hem till Dalarna. Kikar in så fort Du är tillbaka här igen.

    SvaraRadera
  12. Stort grattis i förskott! Hoppas festen blir underbar och att du hinner det du vill..

    Kramar

    SvaraRadera
  13. Spännande att byta årtionde ;-) Och sen har vi ju en Pragresa att boka in! Kram!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)