torsdag 10 september 2009

Good things come to those who wait?

I september förra året åkte jag till Toronto och fick efter 17 års väntan äntligen krama min barndomsidol Joey McIntyre i NKOTB.
För en dryg månad sen skrev jag om min smått barnsliga lycka över att Backstreet Boys kommer tillbaka till Sverige i december. AJ McLean...lite svag för honom, minst sagt.
Fick just ett samtal. Guess who is coming to town imorgon? Och guess vem som ska träffa honom!?
Är det ok att vara lite pirrig trots att man snart fyller 30?

14 kommentarer:

  1. Vad roligt! Har du en fling där?

    SvaraRadera
  2. Tycker det låter helt underbart! Att vara glad och lycklig är man aldrig för gammal för.

    SvaraRadera
  3. Nej vad coolt! Du kan få låna ett knästöd av mig om det finns risk för att du blir knäsvag :) .

    SvaraRadera
  4. Det är klart att det är ok att vara pirrig.:) Tack för i kväll!

    OCH njut av din lediga dag i morgon och resten av helgen Helena det är du så grymt värd!

    STOR KRAM

    SvaraRadera
  5. Är det sant? Vad kul! Å pirrig kan man vara hur gammal man än är :) Varmt lycka till!

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Eh ja! dessutom är jag grymt avis att du fått krama Joey McIntyre *jag var så förälskad i honom förr;)*

    SvaraRadera
  7. Pirriga känslor hoppas jag att det ska finnas massor av i hela livet!

    Din helg verkar börja fantastiskt :)

    SvaraRadera
  8. Jag är avundsjuk. =) Blir han ditt stöd på lördag också?

    SvaraRadera
  9. Nej, vad är det du säger; vad häftigt!
    Förstår att du är pirrig- det är med all rätt. Vem hade inte varit det!?
    Kram och lycka till!

    SvaraRadera
  10. Kikar in redan nu för att säga: Lycka till imorgon! Hoppas det blir bra löparväder..

    Det ska bli spännande att läsa om Dina helgäventyr sedan :)

    Kram

    SvaraRadera
  11. OJ här har det hänt grejer medans man varit borta ett drygt dygn :) STORT!!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)