onsdag 9 september 2009

Vinn två biljetter till Golden Circle Comedy Club!

Nu är det dags igen!
Snart torsdag och dags för ännu en rolig kväll på Golden Circle Comedy Club!
Denna vecka gästas Marcus Palm av Thomas Järvheden, Yvonne Johnsson, Mikael Koppelman och Thess Persson - en kväll ni inte vill missa!
Jag kommer självklart att vara där, och har återigen fått möjligheten att lotta ut två biljetter bland mina läsare! Det enda du behöver göra för att vara med i utlottningen är att skriva en kommentar på detta inlägg och sedan hålla tummarna så hårt du kan!

Onsdag kväll drar jag en vinnare... Lycka till!
Showen börjar 21.00 och garanterat bäst platser får ni genom att maila comedy@tvagrabbar.se för att boka ett bord från klockan 19.00 och framåt. Meny finns här!
Kolla in eventet på Facebook!

8 kommentarer:

  1. Låter toppenkul med Comedy!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åhh då provar jag igen och håller mina tummar ännu hårdare denna gång!! :)

    SvaraRadera
  3. Jag vill också vara med i tävlingen! :)

    SvaraRadera
  4. JA! Nu är jag frisk och vill så gärna komma. Så jag håller mina tummar o tår.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag vill också vara med och tävla! :)

    SvaraRadera
  6. Klart man måste kommentera och vara med i tävlingen!! :-)
    Första gången morsan ska ut på galej ju, vore toppen att starta kvällen med en vunnen biljett! ;-)

    SvaraRadera
  7. Om jag håller tummarna blir det nästan omöjligt för mig att göra nåt överhuvudtaget i och med att jag har svårt att gå också, så jag få hoppas att jag vinner ändå! Lycka till med Golden Circle!

    SvaraRadera
  8. It was blog to induce money or to permit others to Study
    about the subject field you are blogging close to.
    Another way to drive Dealings to your war in Vietnam, as saying that torment is the best propaganda.


    Feel free to visit my homepage; click here

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)