lördag 5 september 2009

William Fitzsimmons is coming to town!


I somras upptäckte jag denna fantastiska artist, tack vare en vän som redan hade blivit helt biten, och sedan dess har jag nog lyssnat på just den här låten ett par hundra gånger. Det verkar som att jag aldrig kan få nog av den, det är bland det vackraste jag har hört...
Samma vän mailade mig härom dagen. William Fitzsimmons kommer till Stockholm den 4 november! Södra Teatern är platsen och mig hittar ni på front row. Ser redan fram emot en regnig onsdag, ett glas rött och fantastisk musik! MISSA INTE för allt i världen...
Tack P...tack...

7 kommentarer:

  1. Underbar låt! Har hunnit lyssna på den 3 gånger nu. :)

    Det låter intressant med "din" florist. Maila lite info när du har tid över. :)

    SvaraRadera
  2. Åååh underbar!!! Bra tips!
    Du som gillar både musik och yoga... kolla in www.devapremalmiten.com
    Underbar musik och underbara människor! :)

    SvaraRadera
  3. Han är fantastisk och vad roligt för dig att få se honom live. Det hade jag gärna gjort, men tills vidare får jag nöja mig med albumsvarianten :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh, denna musiker var nu för mig. Jättebra! Men synd att han inte finns på spotify...

    SvaraRadera
  5. Sofie - tack för länktips, ska kolla in det! :)

    Whynja - han finns på MySpace, och massor på YouTube...men visst är det lite synd att han (ännu?) inte finns på Spotify...

    SvaraRadera
  6. Tack för tipset! Jag är helt biten och har bokat biljetter till 4 nov. :)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)