måndag 28 september 2009

Inlägg nr 700...

...tillägnar jag helt till er läsare!
Har en fullspäckad måndag med jobb, besök hos hudterapeuten, träning och slutligen avskedsmiddag med gamla arbetskollegorna (jag vet att jag slutade redan i juni, men det är först nu jag har tillräckligt med distans...).
Eftersom det inte finns en enda minut över för bloggen(blä) idag tänkte jag lämna den helt i era händer istället och ha en liten frågestund. Fråga vad ni vill. Om min träning. Om min vila. Om mina drömmar. Mardrömmar. Min person. Min bakgrund. Min framtid. Vad ni vill.
Imorgon bitti efter yogan lovar jag att börja svara. På allt.

Puss på er och ha en underbar måndag!
Foto privat. Jag och mr sjölejon på Galapagos.

9 kommentarer:

  1. Du verkar ha gjort många spännande resor i ditt liv och skulle du kunna berätta lite mera eller kortfattat om dem, eller om dina absolut favoriter.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du kanske har skrivit om det tidigare, men jag undrar hur ditt träningsintresse startade och med vad? Har ditt fokus ändrats mycket genom åren?

    SvaraRadera
  3. Hur ser dina framtidsdrömmar ut?
    Liten men stor fråga :)

    Hoppas din måndag blir fin.

    SvaraRadera
  4. Vad är det bästa med att vara Helena?

    Ha en fortsatt bra dag!

    SvaraRadera
  5. Skulle också gärna vilja läsa om dina resor! Hur var Galapagos t.ex? Det ser så otroligt härligt ut på bilden!! Ungefär som på Seychellerna (förutom sjölejonet).

    SvaraRadera
  6. Min stackars hjärna är överhettad så några frågor vill liksom inte ploppa upp:( Men det gör inte så mycket för jag kom ju in här för att säga TACK SÖTA.....för dina kommentarer (särskilt om dom snygga generna då såklart;) och framförallt för dina inlägg...alltid lika energisprudlande.

    Ledsen att jag kommenterar så sällan....men tiden bara rusar iväg och jag vill inte bara skriva nåt för skrivandets skull....men jag finns här bakom en annan skärm;)

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Tänkte på utmaningen jag fick (men tyvärr glömt göra förlåt förlåt)!
    om att beskriva din blogg med ett ord!

    Det har varit svårt!

    Men, det jag nog mest vill beskriva det som är "Inspirerande"

    Och då menar jag inspirerande till tärning, till utmaning, till att pusha sina gränser. Men också inspirerande till att ta hand om mina relationer, vårda dem, ta hand om mina nära och kära, som du verkar göra,och att vårda sin fritid. Men också till att skriva en bra och intressant blogg!

    SvaraRadera
  8. Jag undrar exakt vad som fick dig att vända riktning i ditt liv, alltså, vad fick dig att gå från att vara en sån som mig till att vara en sån som dig?

    SvaraRadera
  9. Hur kommer det sig att vi har samma klocka på menyn? :D

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)