tisdag 22 september 2009

What have I done?

Som om inte gårdagens presentöppning vore nog...
Min födelsedag fortsätter att göra sig påmind på hallmattan!

Ett par hemmastickade raggsockor från en vän jag inte sett sen i somras... Hans mamma har stickat dem uppe i de djupaste Norrlands-skogarna och de kommer att bli goda vänner i soffan i höst. Underbara!

Ett fantastiskt fint kort från underbara Lady Thirty, som hon själv har tecknat, bara sådär! Tack snälla snälla du, jag ler fortfarande!

Jag vet inte vad det är, men något måste jag ha gjort rätt i livet med tanke på alla underbara människor jag har runt mig.
Hela jag skuttar av glädje!

9 kommentarer:

  1. Åh, vilka härliga presentera du har fått...har rollat mig ner för att uppdateras...kan bara gratulera. Hurra för dig, lite i efterhand.

    Kram
    Speja

    SvaraRadera
  2. vad kul att du blev glad :D (och att kortet kom fram)
    ville ju gratta dig ordentligt :)

    kramelikram

    SvaraRadera
  3. Åh - tack tack tack - gudibrallan vad gullig du är! Tack!

    SvaraRadera
  4. Håll hårt i dem för fantastiska vänner växer inte på träd.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja du verkar verkligen vara en sån människa som är värd såna underbara människor runt sig! Härligt med hem-stickade sockor! Tack för din kommentar, jag hoppas också förkylningen släpper fort fort fort! =D

    SvaraRadera
  6. Det låter helt underbart med alla vänner du har. Var rädd om dessa och vårda dem ömt.

    SvaraRadera
  7. Gissar att det är all glädje och all energi som du sprudlar ur dig! Ta emot och viktigast TA TILL DIG!!!!!

    kramar

    SvaraRadera
  8. åh vad sött! Lady Thirty är grym på att teckna :-) Du är en underbar människa med ett stort hjärta och är värd allt detta! Kram!

    SvaraRadera
  9. Raggsockor är så skönt på vintern! Jag fick alltid raggsockor av min morfar men han gick bort och det fanns ingen kvar som stickade sockor.. Jag fick lära mig sticka dem själv, är ingen stickmaskin men får i alla fall ihop sockor för eget bruk :)

    Vilket fint kort Lady Thirty tecknat!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)