fredag 11 september 2009

Laddar...


...just nu både kropp och iPod för en helt galen träningslördag!
08.50
startar årets Les Mills Super Saturday, där jag planerar att hinna med två (eller tre...) klasser på förmiddagen. Lunch och en föreläsning efter det och sen hem och snöra på mig löparskorna...
16.30 står jag nämligen på startlinjen för Stockholm Halvmarathon. Vill ju gärna slå förra årets tid på 1.40.18, men med tanke på den här veckans närmast totala avsaknad av vila och lördagens upplägg i övrigt kanske det inte är så realistiskt..?

Hur som helst kommer morgondagen bli ett härligt test för min kropp, och kvällens avslutande party en belöning. Vad tror ni - kommer jag under 1.40 i år?
Min chef, vars fru också ska springa, säger att jag inte är välkommen till jobbet på måndag om jag inte springer på sämst 1.39.59. Det är inte helt kravlöst att jobba i träningsbranschen... ;)

8 kommentarer:

  1. Stort lycka till imorgon! Du verkar superladdad och behöver nog inga tummar, men jag haller dom ända!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Tar du det riktigt lugnt med passen på morgonen kommer du visst under 1.40! Vädret verkar ju bli kanon (inte regn som förra året). Stort lycka till!

    SvaraRadera
  3. Ha ha ..vad ska då chefens fru springa på för tid för att få behålla sin man *L*
    Håller tummarna för dej att du får gå till jobbet efter helgen....DU FIXAR DE HELENA.
    Kram o Lycka Till

    SvaraRadera
  4. ska man göra det kan man lika gärna göra det ordentligt. galen dag, som i galet kul! LYCKA TILL!

    SvaraRadera
  5. Ok, så du ska alltså delta i båda grejerna -strongt! Men vet du vad, du om någon fixar det :) Jag har inte hämtat ut nrlapp än, inte heller kollat på banan och var den går, för att inte prata om någon musikladdning... Eller har aldrig sprungit några lopp med musik på öronen, men kanske skulle göra det imorgon då...? Vi ses när du swischar förbi!
    Mitt startnr är nära ditt- du kanske också har startgrupp b?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Lycka till DU fixar det ska du se, men kanske blir det inte så lång partykväll för dig i kväll ;0)

    SvaraRadera
  7. lycka till !!! ska hålla tummarna!

    SvaraRadera
  8. Snacka om att ha överskottsenergi :) Räckte det inte med Halvmaran? Du är fantastisk!

    Lycka till idag!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)