fredag 25 september 2009

Dominik Henzel

Eller ska jag säga killen som är "bågar" i Synsam-reklamen? Det spelar ingen roll...det är samma person, och ikväll såg jag honom på Golden Circle Comedy Club.
Anledningen till att jag tillslut släpade mig upp ur soffan efter träning och middag var egentligen Peter Wahlbeck, som jag hade tänkt bestämma mig för en gång för alla om han är rolig eller bara konstig. Han får dock stå ut med att vara second best ikväll. Dominik dominerade, och att Peter hade en av sina konstiga(ste) kvällar hör inte ens hit.
Se Dominik så snart ni kan (under tiden finns han att hitta på YouTube...)...bara ett tips.
Om två veckor, torsdagen den 8 oktober, gästar Magnus Betnér Golden Circle. Vill ni vara säkra på att inte missa honom (för det vill ni inte) så gör ni bäst i att maila nu till comedy@tvagrabbar.se och boka ett bord, det har jag gjort...
Foto privat. Dominik dominerade Golden Circle ikväll.

7 kommentarer:

  1. Om jag ännu inte haft möjlighet att besöka Golden Circle så borde jag definitivt passa på och göra det senare i oktober...hmm...ska se om jag kan få med sambon här.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, ska gå in och kolla!
    Trevlig helg på dig!

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset! Hade inte ens en susning om att han var komiker.

    Peter Wahlgren har jag sett här i Göteborg. Kan väl säga att den showen också var minst sagt konstigh. Började bra men sen ballade han ur och kunde liksom inte fånga upp publiken igen så han bad om ursäkt och lämnade scenen typ..Lite synd, men annars var han bra!

    SvaraRadera
  4. Oh, fasen vad kul det vore att se Betnér! Vill inte jag heller missa..

    Just like that! Angående ägget alltså, verkligen perfekt kokt gula med salt. Underbart! :)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. jag ska kolla in Dominik så fort jag kan, kan tänka mig att han är rolig :)

    ha nu en finfin fredag!
    kramkram

    SvaraRadera
  6. Är det han som även spelade i G? Han hade en MC och den snygga tjejen hade en liten fling med honom så Niclas W blev lite sotis?

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)