tisdag 17 augusti 2010

Älska!

Den är tillbaka...den där känslan som jag bara älskar. Bubblet. Pirret. Fullt fokus framåt.
Veckan (och min höst) har startat precis som jag vill. De okristligt tidiga morgonpromenaderna till jobbet är tillbaka. Rutinerna. Den uppstyrda träningen (30 km cykel + 5 km löpning igår - tack Helena!). Planerna...och den fullklottrade kalendern. Nu är det bara virvlande höstlöv som saknas. Jag bara älskar det.
Foto: Privat. Morgonens första frukost, intagen 06.15 imorse efter en lovely promenad...

5 kommentarer:

  1. U.N.D.E.R.B.A.R.T!!!
    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Ja jag sjunger lovsång till rutiner och hösten jag också! Och den där förväntansfulla känslan.. underbart!

    SvaraRadera
  3. Åh, du är en sån solstråle i regnet. Du kanske får höra det jämt, men säkert ändå inte tillräckligt. Du är en grym inspiration och har så härligt sätt att skriva och se på livet. Det är honung att få läsa din blogg :)

    SvaraRadera
  4. Jeg er faktisk også begyndt at se frem imod efteråret nu, det er så herligt!
    Kig ind hos mig forresten, der er noget til dig:-)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)