tisdag 24 augusti 2010

Orgasmatron..?

Allvarligt talat...har ni testat huvudkliaren!? Jag köpte min innan jul men måste erkänna att den har lämnats lite till sitt öde fram till nu...vilket jag såhär i efterhand verkligen inte kan förstå!
Visst, jag har ju läst om hur den ska framkalla endorfiner, fungera avslappnande och "muntra upp", men vem skulle tro att en märklig mojäng med pinnar av stål, med ett om möjligt ännu märkligare namn, skulle vara så otroligt beroendeframkallande...? Jag är helt fast!

Alltså, den finns överallt och kostar max en femtiolapp. Köp för bövelen!
Foto: Privat. Jag och min för tillfället bästa avslappnare.

6 kommentarer:

  1. Den är grymt skön!!! Allra mest när någon annan gör på en. :)

    SvaraRadera
  2. Jag föredrar ett par kvinnohänder med naglar, då skickas jag genast till sjunde himlen. Men fram till dess så kanske jag ska investera en 50-lapp på en mojäng med pinnar av stål :-)

    SvaraRadera
  3. Jag vet, den är UNDERBAR!!!!!!!! Världens bästa investering.

    SvaraRadera
  4. min huvudkliare är att det snart är dags för den där dejten tamejsjutton!

    SvaraRadera
  5. Jag testade en sådan där för ett tag sedan men tyckte mest det var obehagligt. Vet inte, men kanske beror det på att jag har kortare hår än de flesta andra...Fick rysningar av den. Men men, kanske får ge den en andra chans :)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)