måndag 30 augusti 2010

Den som väntar på något gott...

Ok, det kanske hände sisådär ett dygn försent, men nu har jag iallafall joggat ner efter den totala muskelexplosionen igår. Efter jobbet tog jag omvänt varv runt Kungsholmen med lugn musik i öronen, försökte ignorera de brännande låren de första tio minuterna och bara njöt av att få andas den helt fantastiska svala luften. 9 km på drygt 45 minuter (5,05 min/km), och det kändes som om jag kunde ha sprungit runt hela jorden i det tempot... Hade dock inte tid med det, jag har faktiskt en kaffe och en bio med ett godhjärtat sällskap som väntar. Roman Polanskis The Ghost Writer (någon som har sett?) ska avnjutas, och även om den redan har kommit ut på dvd väljer jag självklart att istället gå och se den i mitt andra vardagsrum - salong 4 på Saga.
Ha en fin kväll alla!
Foto: Privat. Skönt avslappnad på balkongen efter 9 omvända kilometer.

1 kommentar:

  1. Det är sååå skönt med sval höstluft, som gjord för sköna löppass.
    Jag såg faktiskt precis Ghost Writer i helgen, gillade den!!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)