måndag 18 maj 2009

Glada bananer = glad Helena!

Skulle egentligen gå på GymGlam-Carros Limited Edition-klasser på Metropolis Gym idag, men eftersom hela min kropp protesterade av trötthet valde jag att lyssna på den. Hade verkligen sett fram emot det så jag var inte på världens bästa humör när jag åkte hem från en hektisk dag på jobbet...
Ett väntande paket med mina favoritfrimärken Bananer bananer vände dock mitt humör när jag kom hem, och nu känner jag mig mycket gladare igen! Trött, ja, men tröttheten är lättare att acceptera nu, och kanske t.o.m. är en förutsättning för att utnyttja innehållet i paketet till max.
Ni får snart se vad det innehöll!

5 kommentarer:

  1. Ha ha vilka fina *L*...finns det med citroner oxå?
    Ha en avkopplande kväll.
    KramKram

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig överraskning å visst är bananerna fina :)

    SvaraRadera
  3. en liten utmaning väntar på dig hos mig :)

    kramelikram

    SvaraRadera
  4. synd att du inte kunde komma i måndags, vore kul att ses IRL ngn gng :-)

    Kul att du har fått hem din spikmatta! Jag har en likadan..and I love it ;-)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)