onsdag 6 maj 2009

Onsdag from heaven!

Först några ord på vägen från min vän...
Envy is a waste of time. You already have all you need.
Ladies, go on and burn those 'special' scented candles, use the luxurious sheets, the good china and wear the fancy lingerie now. Stop waiting for a special occasion, every day is special.

What other people think of you is none of your business.
The best is yet to come...

Själv vaknade jag pigg och glad klockan 05.30, har sovit djupt och gott efter min vindsröjning igår.
Solen skiner och en massa roliga saker är planerade för dagen! Life is good!
Slog förresten besöksrekord på bloggen igår - vilka är ni kan man undra..?

6 kommentarer:

  1. Gillar visdomsorden :)
    Vissa punkter känner man sig mer mottaglig för än andra.
    Säger bara punkt två av dagens visdomsord. : )

    Kramar, ser fram emot ikväll - mysigt!

    SvaraRadera
  2. Tack igen för de underbara visdomsorden!!!
    Och ha en underbar dag (vilket du redan verkar ha :-)
    KRAM

    SvaraRadera
  3. bra visdomsord!

    särskilt det om att inte bry sig om vad andra säger och tänker, det spelar ingen roll!
    skrev en textrad för ett tag sen som jag gillar "love me or hate me- it is stil an obsession"

    =)

    SvaraRadera
  4. Hej hej vad kul att du gillade mina färgval på bloggen :) och tack för svaret på min fråga!

    Ha en fortsatt fin onsdag! MvH M at VackraVega.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Älskar de där visdomsorden :)

    SvaraRadera
  6. Jag är iaf en tjej från Falun som tittar in och läser din blogg ett par gånger i veckan :) Älskar visdomsorden!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)