torsdag 12 mars 2009

Behov

Ibland känner man bara ett extremt sug efter vissa saker.
Min lista över vill ha-saker för kvällen:
* En helkroppsmassage.
* En stor islatte med C på min gräsmatta.
* Ett glas Marqués de Riscal, rött.
* En kram.
* En natts fotbad, skratt och korsord med min moster, som jag saknar så jag snart går sönder.
* Vitsippor på köksbordet.
* En till kram.
* En kelig kattunge.
* Fyra extra timmar på det här dygnet.
* En värmande vårsol.
* En tredje kram.
Chansen att jag får allt detta innan jag går och lägger mig är.....obefintlig.
Får nöja mig med en sharonfrukt och doften av nytvättade kläder, inte fy skam det heller.
Imorgon är det fredag den trettonde - spännande!

4 kommentarer:

  1. Hmm jag vill ha choklad rött och vitsippor:0) Trevligt du har det här inne, hittat hit via Agda.

    SvaraRadera
  2. ja några extra timmar på dygnet har jag också behov av...
    en kram kan du få av mig :) kramkram på dig

    SvaraRadera
  3. Jag skickar en kram!! :o)

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig lista! Den blir man varm i kroppen av!

    Kramen

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)