lördag 28 mars 2009

Skön lördag!

Tillbaka hemma i soffan efter en skön eftermiddag på Söder! Vädret lämnade ju en del att önska, men vad gör det när man får sitta inne med sin bästa vän och äta en vansinnigt god lax på Muggen (rekommenderas varmt!), dricka sojalatte i gott sällskap på Ljunggrens, strosa runt i butiker och sedan ta en kall men mysig promenad genom Gamla Stan, för att upptäcka att Ben & Jerrys snart öppnar en glassbar på Västerlånggatan!? Äntligen!
Det blir en tidig kväll tror jag, "ska bara" läsa ett par bloggar och spåna lite jobb först.
Ok, kommer nog inte somna innan midnatt iallafall...
Foto privat. Goda lunchen på Muggen...

1 kommentar:

  1. Ser supergott ut! Jag gillar Muggen, jobbade tidigare vid Mariatorget och brukade stämma lunchdejter på just Muggen.
    Och att B&J öppnar glasscafé på Söder -UNDERBARA nyheter!
    Ps: Igår i snöovädret blev det ingen lång runda. Planen var Söder Runt men då det GÖR ONT och de blöta kläderna väger 5kg extra så händer det att man ändrar sig. Och det gjorde jag igår och var nog iväg max en halvtimme. Och det stämmer fortfarande att jag saknar löparmotivation :( Ibland lyckas jag bara tvinga ut mig och efteråt känns det ju alltid underbart. Men nej, det har inte varit någon jättelyckad löparvinter/vår... tyvärr.

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)