onsdag 18 mars 2009

Vill ha...

Innan jag går och lägger mig (rekordtidigt) måste jag bara skicka en önskan till Åhléns att de snälla, snälla ska tillverka sin lampa "Atlas" i golvmodell.
Skärmen är riktigt snygg, men jag behöver verkligen ingen bordslampa...
Dessutom blev ju mitt sug efter en gigantisk världskarta på väggen inte direkt mindre nu! Kanske klickar hem en i helgen, har en riktigt snygg som jag har spanat in...ska bara bestämma mig för en färg...återkommer.
Bilden lånad från Åhléns.

3 kommentarer:

  1. Ja, precis - det ska jag! Ha en underbar dag du med! =) Snygg lampa btw!

    SvaraRadera
  2. jaa eller hur, tack:D man blir så glad av det också!! (våren pratar vi om nu va, haha) el förväntningar inför sommaren är det nog som spökar!;)
    ha en jättebra dag!

    SvaraRadera
  3. Mmmm..something for me maybe;) Älskar världskartor!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)