lördag 14 mars 2009

Ses imorgon, senare än vanligt.

Klänning (svart)
Stövlar (mina bästa Vagabond med lagom hög dansvänlig klack)
Handväska (svart)
Smink
BedHead Hedrush (för oslagbart skinande hår!)
DustIt (för volym)
Dricka (blåbärsvodka - mums!)
Visa-kort och körkort (resten av plånboken lämnas alltid hemma)
Kaffebryggare (lite otippat i packningen, men ack så välbehövlig...)
Nagellack (3 olika...why?)
Frysta lingon (fördrinksansvarig)
Mitt bästa humör

That´s it, väskan är packad! Nu bär det iväg till C och H för lite förberedelser, tjejsnack och mat...sen PARTY! Lovar att bjuda på lite bilder från kvällen imorgon.
That can, and will, be held against me.

5 kommentarer:

  1. Ha en underbar kväll!!! Men ta det lugnt om du är ovan.. vid lingon! ;o)

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får världens härligaste partykväll och verkligen slår klackarna i taket!

    /Liv

    SvaraRadera
  3. Åhh nu blir manju riktigt sugen på tjejkväll, blir ju tyvärr allt för sällan. Hoppas du mår lika bra i dag:0)

    SvaraRadera
  4. Hoppas man får se några bilder, låter som en underbar kväll. :)

    SvaraRadera
  5. När kommer bilderna från kvällen då??? :)
    Sv: Japp, jag har en Nikon D80. Köpte den i höstas och kan långt ifrån använda alla funktioner än. Ska ta mig tid o lära mig i sommar tänkte jag.

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)