lördag 7 mars 2009

Skärpning!

Ok, jag gillar att träna. Jag tränar dessutom ganska mycket och ganska ofta. Men behöver man verkligen så här mycket träningskläder (10 outfits som ligger i tvätten är inte ens med på bilden...)!?
Alltså, jag skulle ju förstå mig själv om jag hade träning som yrke eller tvättade sisådär en gång i månaden, då hade jag verkligen behövt alla dessa kläder. Nu är så icke fallet och något måste följdaktligen göras. Det är inte ok att hitta kläder man hade glömt att man har.
En del sparas, en del ges bort, en del (oanvända, gud förbjude...)hamnar på Tradera och en del går till Sats insamlingskampanj "Orka göra skillnad"!
Heja mig, jag älskar att rensa!

7 kommentarer:

  1. WOW! Det var inte dåligt!

    Ja nu är energidepåerna fyllda, välbehövligt! I eftermiddag blir det gym.

    Ha en fin lördag!

    SvaraRadera
  2. Penn-troll! Det var så dom hette....funderade hur länge som helst men kom inte ihåg....:) Om de finns kvar hos mina föräldrar tänker jag absolut ta hem dom och sätta dom i bokhyllan igen. :)

    SvaraRadera
  3. Tack snälla! Välkommen till min lilla blogg.. örhänget är dock inte min utan en väns men jag tyckte som du att det var så himla fint.

    Ha en härlig lördag!

    Vida

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat!! Chi kommer att flöda genom din garderob!! ;o)
    Ja, sångaren i Takida har en så underbar röst!! CD:n går varm här nu, kan jag säga... :o)

    SvaraRadera
  5. Boken heter En enkel Väg -av Dalai Lama. Skoj o se att vår kampanj på Sats letat sig iväg till dig också *L* Vart tränar du någonstans?

    SvaraRadera
  6. Usch, jag vet, jag har också tusen träningstoppar... Varför köper man så mkt mer än vad man verkligen behöver??? På nåt konstigt sätt bara "händer" det, ha ha.Jag rensar också för fullt just nu. Det mesta har jag gett bort, men säljer nu lite på tradera också. SKÖNT SKÖNT SKÖNT att rensa!Ha en underbar lördagkväll!
    Ps: löpardejt snart? Kanske börja med en mil lugnt och sedan börja ta långpass då o då?

    SvaraRadera
  7. Jag skulle behöva FLER träningsoutfits så jag slapp tvätta hela tiden =)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)