söndag 29 mars 2009

Den ultimata Helena-morgonen!

Idag måste vara den morgonen på året som det är bäst att vara jag. Ja, iallafall när det kommer till min obotliga morgonpigghet...
Vaknade 06.20 och varken kropp eller huvud hade de minsta planer på att somna om. Vad underbart det var att inse då att jag faktiskt inte hade ställt om klockan! Pang, så blev den genast 07.20! Kanske något tidigt för att gå upp en söndag, men iallafall en timme mer ok än innan.
Idag är jag en vinnare, det känner jag redan nu!

2 kommentarer:

  1. Eh...det här är INTE den ultimata Petra-morgonen...jag lever upp när vi går över till vintertid och man får en timme extra. Nu är jag bara sur och trött ;-)

    SvaraRadera
  2. härligt att få känna så där :)
    som om tiden kommit i kapp dina rutiner ;)
    måste dock erkänna att själv borde jag ha sovit lite längre, knappa sju timmars sömn räcker inte för den här ladyn fast att jag är morgonpigg.
    ha en härlig söndag!

    kramelikram

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)