måndag 30 mars 2009

Måndag, and I love it!

Jag hör nog till minoriteten människor som verkligen gillar måndagar!
Fullständigt älskar känslan av nystart, att få byta uppslag i kalendern och kasta sig in i en ny vecka!
Har en massa kul att se fram emot den här veckan, men för att fokusera på idag så står ett spännande möte på schemat klockan 9, några timmars jobb efter det och sedan förhandsvisning av Sunshine Cleaning med C direkt efter jobbet.
Kvällen kommer, som det ser ut nu, att avslutas med middag eller fika med ett par vänner - kul!
Vad ska ni göra idag?

4 kommentarer:

  1. Nystartsdag för mig idag också! Har dragit länge på en krånglig arbetsuppgift, men NU SÅ! Och så suktar jag efter min nya kamera. Såklart.

    Fin blogg! Kul med positiva vibbar! Jag är impad av din löptur, gammal långmatare som jag är...

    SvaraRadera
  2. Måndag för mig är oftast trist och tråkig, men idag eftersom jag är hemma och ledig känns det underbart ju!
    Hoppas dagen nu blir så fin som du önskar dig!

    SvaraRadera
  3. Ja..trots att jag älskar känslan av nystart så kan jag inte påstå att jag älskar måndagar, tyvärr...
    Men ikväll ska jag på Vapiano i Gamla Stan igen o äta middag med 2 vänner så det kommer att bli en bra dag av denna måndag.
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. jag ska tjacka ett par solglasögon tror jag. mina grymt snygga "ray ban" jag tjackade i thailand för 2 år sen e paj. hatar att leta nya glasögon. svårt att hitta ett par snygga som passar mig. men sen krökar man ju alltid sönder dom eller tappar bort dom...

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)