torsdag 3 december 2009

Backstreet Boys is in town!

Imorgon är det dags! Jag blir återigen tonåring och ser Backstreet Boys live på Hovet! Kommer inte ihåg vilken gång i ordningen jag ser dem, än mindre antalet boyband-konserter som avverkats totalt...
Märkligt det där med fenomenet boybands förresten, man kan liksom inte släppa det om man en gång har fastnat. Lyssnar i princip aldrig på det hemma, men när det närmar sig konsert så bultar boybandhjärtat lite snabbare.
Morgondagens konsertupplevelse verkar efter ett trevligt telefonsamtal tidigare idag minst sagt bli lite olik alla andra... Återkommer.

5 kommentarer:

  1. Då ser vi fram emot en rapport sen :o)
    Jag måste stänga till lite om mig i bloggen, så om du vill hänga med, berätta vart jag ska skicka inviten. Kram!

    SvaraRadera
  2. Ser att du har din mail här, glöm ovanstående. (inte rapporten)

    SvaraRadera
  3. Kryptiskt :) Men jag antar att det är något som "spetsar" upplevelsen..

    Ha en jättetrevlig kväll!

    SvaraRadera
  4. e du en groupie??? för du kan vara min groupie ja spelar i pojkband!!!

    Kalle

    SvaraRadera
  5. ja den gruppen kommer jag ihåg...tror att jag kan varenda sång från deras storhetstid.

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)