måndag 21 december 2009

KaaaaBOOM!

Känner ni ibland att kroppen är fylld med så mycket energi att den bara vill sprängas!?
Jag har en sån dag idag...en dag när blodet rusar lite snabbare, fötterna känns lite piggare och jag bara inte kan sluta le.
Kan det vara min underbara morgonlöpning längs vattnet i närmare 10 minusgrader som har satt sina spår? Eller är det faktumet att det faktiskt är dan före dan före dan före dopparedan? Eller är det för att det snurrar skön nostalgi i stereon här på jobbet? Eller är livet bara allmänt härligt att leva?
Struntar i vilket - en underbar måndag är det!

8 kommentarer:

  1. Jag bara önskar jag hade hälften utav din härliga energi Helena, DU verkar verkligen LEVA ditt liv, till skillnad från många andra! DU är en inspiration för mig =)

    SvaraRadera
  2. Åååå...det är alltid lika underbart att komma in hit och mötas av dina sprudlande ord och din enorma livsglädje.....du är verkligen en sann inspiration:)

    kramar i massor

    SvaraRadera
  3. Exakt SÅ känner jag i dag :0)

    SvaraRadera
  4. Va härligt det låter!
    Då måste jag passa på att fråga, vad har du på dig när du löper i dessa minusgrader? Menar, man vill ju vara rätt klädd men ändå inte ha för mycket kläder som tynger?
    Berätta gärna - från topp till tå! :)

    Kram Tellu

    SvaraRadera
  5. Dela med dig! Det är inte rättvist att någon har så mycket energi och andra så lite. (:

    SvaraRadera
  6. härlig känsla raring!! =)

    njuuuuuuuuuuuuuuuut!!

    SvaraRadera
  7. Underbart! Min plan är att känna precis så i minst 2 veckor framåt nu :)
    Kram!!

    SvaraRadera
  8. Sådan har jeg det også i dag!!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)