lördag 19 december 2009

Lovely lediga lördag!

Dinkelgröt med mammas blåbär, päron, rostad kokos, pumpakärnor, ett halvt ton kanel och min älskade sojamjölk.
Vägrar att äta frukost i något annat än en röd tallrik nu inför jul, så det så!

Idag har jag en underbar ledig lördag som ska spenderas med en sväng på stan, en fika med min stickning, lite pyssel hemma, träning, ett varmt bad, en god middag med ett glas Riesling och sen tidigt (definitionsfråga...) i säng med spikmattan för att ladda för jobb imorgon.
Vad gör ni idag?
Foto privat. Världens godaste frukost i min glada tallrik...

8 kommentarer:

  1. Låter som en helt underbar dag =)
    NJUT fina du!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Skön dag! Min dag blir vila, blogg å sånt, jobb några timmar, film, högdos av rastlöshet så en dammsugning kommer nog bli av. Ja inget med jul med andra ord, skönt. Förrutom obligatorisk kanel!

    SvaraRadera
  3. Dagens träning har redan klarats av - löpning genom ett fantastiskt vitt stockholm. Resten av dage tänker jag mest röra mig mellan köket (julbak och julgodis på g) och vinterstudion på tv.
    Ha en riktigt bra dag - det verkar finnas potential för det!

    SvaraRadera
  4. Jag har jobbat sen klockan nio och sitter nu och återhämtar mig på Tures. Borde vara sömnig men går på glada övervarv istället och tycker att livet är härligt i allmänhet (och mitt i synnerhet). Inte illa med tanke på att det snöstormar ute och att jag fortfarande inte kan känna tårna. :-)

    Hoppas att du har en jättetrevlig lördag och en lika bra fortsättning i morgon. Kramar!

    SvaraRadera
  5. Idag har jag jobbat,kylan höll i sej morse -17.Kändes skönt mot dagen innan då de va -25 :)Mångsbodarna efter Vasaloppsspåret visade ett kvicksilver på -29..brrrr.Tur man inte skulle åka till Idre där va de -36...då e de kallt.
    Idag när jag kom från jobbet va de endast -8...otroligt skönt.
    Ha en bra kväll min kära.
    Bamsekram :)

    SvaraRadera
  6. Din dag lät mysig!

    Idag har vi haft premiär i pulkabacken (läs: Humlegården) med Ida, druckit varm rykande choklad i kylan, bjudit på spontanlunch, varit på glögg och bara myst. En helt perfekt dag!

    SvaraRadera
  7. Vilken smarrig frukost!
    Själv så jobbade jag hela lördagen och ska så även göra idag, men det ä riktigt roligt så här inför jul och allt :)

    Kram

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)