tisdag 15 december 2009

En tisdag utan avsaknad

Snö när jag vaknade = lycka
Promenad till jobbet = hälsa
Jobb med underbara kollegor = glädje
Till redaktionen för att se kommande bilder på mig själv = utmaning
Stadsvandring = frustration
Telefonsamtal med lillebror och mamma = kärlek
Dans med underbara Niklas = endorfiner
Lång fika med bästa bästa vännen = eftertanke
Mys hemma i soffan = trygghet

Mitt liv är i mina händer och jag tar väl hand om det...harmoni.
Somnar som en prinsessa med längtan till en skön onsdag.

4 kommentarer:

  1. Tack för Din omtanke.Alltid lika mysigt att prata med Dej en stund.Snart ses vi :)
    Snön finns här nu,med kyla som extra krydda(hade räckt med några minusgrader)..men vädrets makter har man ingen koll på :)
    Vill önska Dej en bra dag.
    Bamsekram

    SvaraRadera
  2. Vilken dag - innehållandes många fina känslor och upplevelser!

    SvaraRadera
  3. Låter som en bra mixtur för en lyckad dag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh vad kul det ska bli att se bilderna när de kommer ut! Är övertygad om att du är lika snygg som alltid! Blir det omslaget!!??

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)