onsdag 30 december 2009

Osnygg men effektiv träningsplanering

Vad är det här? tänker ni.
Ett av årets skönaste gympass, säger jag.
En av de stora fördelarna med mitt jobb är att det aldrig råder brist på tips och idéer vad gäller träningsupplägg eller program att följa. Idag var en gymdag kände jag, och vips så var min muskelmarodör framme med en lösning! Nedkladdad i all hast på en post-it, och en dryg timme senare genomfördes ett pulshöjande superset-pass (oslagbart!) som fullkomligt tog död på varenda muskelfiber i kroppen...jag tackar och bockar och inser att min planerade spinning imorgon ligger i farozonen, minst sagt.
Jag är glad om jag ens orkar ha klackar till klänningen om ett dygn.

Sov gott mina vänner - imorgon knyter vi ihop 2009!

2 kommentarer:

  1. Yes, vi knyter ihop 2009 och tar sikte mot ett fantastiskt, fenomenalt 2010 med mycket glädje och löpning!!! KRAM på dig

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)